پاورپوینت بازار اراک

پاورپوینت بازار اراک

پاورپوینت بازار اراک

پاورپوینت بازار اراک شامل 21 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 21
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی معماری

توضیحات کامل

پاورپوینت بازار اراک


پاورپوینت بازار اراک شامل 21 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

مقدمه:

بازار اراک یکی از بناهای نخستین شهر اراک است. با این همه بنای مجموعه بزرگ بازار اراک شامل حمام، مسجد، مدرسه، آب انبارها، گذرها و کاراوانسراها در زمان فتحعلی شاه قاجار و توسط یوسف خان گرجی در سال ۱۲۲۸ هجری قمری در بافت مرکزی سلطان آباد (نام قدیم اراک) بنیان گذاشته شد. این بازار به مرکزیت چهارسوق، دارای دو مسیر شمالی، جنوبی و شرقی، غربی است که از ۴ جهت به دروازه‌های قدیم شهر متصل می‌شده است و به نوعی استراتژیک‌ترین نقطه شهر در زمان‌های گذشته بوده است.

 

فهرست:

مقدمه
تاریخچه ساخت
معماری
ویژگی‌های منحصربه‌فرد
مکان‌ های موجود در بازار
سراها و تیمچه‌ها
حمام‌ها
کارکرد اقتصادی
کارکرد اجتماعی
کارکرد سیاسی

.

عنوان: بازار اراک

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 21 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

بازار اراک,  پاورپوینت بازار اراک,  بازار اراک,


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *