پاورپوینت جا به جایی غیر ارادی چیست

پاورپوینت جا به جایی غیر ارادی چیست

پاورپوینت جا به جایی غیر ارادی چیست

پاورپوینت جا به جایی غیر ارادی چیست شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 42
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی روان شناسی

توضیحات کامل

پاورپوینت جا به جایی غیر ارادی چیست

 

پاورپوینت جا به جایی غیر ارادی چیست شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

ممکن است شما نیز این تجربه را داشته باشید که برخی افراد را برای اولین بار ملاقات می کنید و ناخودآگاه به آن ها جذب می شوید یا از آن ها دوری می کنید. این افراد احتمالا طوری تبسم می کنند که شما را یاد کسی می اندازند و یا لهجه ی آن ها فردی را بخاطر شما می آورد. گرچه شباهت بین این دو ممکن است خیلی جزئی باشد اما شما طوری عکس العمل نشان می دهید که گویی وی همان فرد آشنا است.

شما در مورد وی پیش فرض هایی ساخته اید که ممکن است به هیچ وجه بر اساس واقعیت نباشد و استنباط هایی کرده اید که ممکن است اصلا به او ربطی نداشته باشد. به این رویداد “جا به جایی غیر ارادی” گفته می شود. جا به جایی غیر ارادی هم می تواند در روابط صمیمانه و هم در رابطه با غریبه ها اتفاق بیفتد. شما می توانید با همسر خود طوری رفتار کنید که گویی والد شما یا شخص دیگری از گذشته شماست.

اگر پیش فرض های شما محتوای منفی داشته باشند می تواند پیامد های بسیار مخربی بدنبال داشته باشد. برای از بین بردن این جا به جایی ها در رفتار خود صرف این که بفهمید، همسرتان را با والدین خود اشتباه گرفته اید، کفایت نمی کند. تنها زمانی می توانید از این جا به جایی خلاص شوید که بتوانید دو فردی را که با هم اشتباه می گیرید، در ذهنتان مجزا کنید.

در این بخش شما را راهنمایی می کنیم تا نحوه ی ارتباط دو فرد را در ذهن خود بدانید و این جا به جایی را از بین ببرید.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

شرایط بوجود آورنده ی جا به جایی غیر ارادی

چگونه جا به جایی های غیر ارادی خود را شناسایی کنیم؟

شناسایی جا به جایی غیر ارادی

ماهیت جا به جایی های غیر ارادی شما چیست؟
مقابله با جا به جایی غیر ارادی
راهکار های جایگزین
پایان

 

عنوان : جا به جایی غیر ارادی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1 مگابایت

تعداد صفحات : 42 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت جا به جایی غیر ارادی چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *