پاورپوینت مهارت مقابله با همسر عصبانی

پاورپوینت مهارت مقابله با همسر عصبانی

پاورپوینت مهارت مقابله با همسر عصبانی

پاورپوینت مهارت مقابله با همسر عصبانی شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 36
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی روان شناسی

توضیحات کامل

پاورپوینت مهارت مقابله با همسر عصبانی

 

پاورپوینت مهارت مقابله با همسر عصبانی شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

موقعی که همسرتان عصبانی می شود از شما انتقاد خواهد کرد. این انتقاد شما را ناراحت کرده و احساسی شبیه طرد به وجود میآورند. هنگامی که انتقاد از سوی فردی که دوستش دارید روی می دهد ، چه منطقی یا غیر منطقی باشد، احساس می کنید در موردتان بد قضاوت کرده و به شما پرخاش نموده است.

این رفتار باعث می شود عزت نفستان از بین برود و ممکن است شدیدا حالت دفاعی به خود بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید افراد عصبانی ، اغلب آن هایی هستند که نمی توانند بطور موثر ارتباط برقرار کنند.

آن ها برای دست یافتن به خواسته خود نمی دانند چگونه مذاکره کنند و قدرت نه گفتن ندارند. آن ها نحوه جلب همکاری دیگران را بلد نیستند، نمی دانند چگونه ناسازگاری ها را حل و فصل کنند. افرادی که نا امید اند و دیگران را مورد حمله و تمسخر و انتقاد قرار می دهند.

عصبانیت می تواند بصورت پرخاشگری آشکار یا پرخاشگری پنهان باشد ، اما در هر صورت باعث تخریب صمیمیت و اعتماد دو جانبه می شود.

پایه نظری
پرخاشگری ، انغعال یا جرات مندی؟ این سه واکنش خیلی متفاوت هستند و براساس نگرش های بسیار متفاوتی قرار دارند.

پرخاشگری . اساس رفتار پرخاشگرانه این است که نیاز های شما همیشه درست هستند و همیشه از نیاز های افراد دیگر مهم تر هستند. ممکن است برای رسیدن آنچه می خواهید از شوخی، ترساندن ، ایجاد احساس گناه و تحقیر استفاده کنید.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

پایه نظری

نحوه ی پاسخ دادن به انتقاد
با انتقاد چگونه برخورد کنیم؟
بررسی

تصدیق

منحرف کردن

محدود سازی صدمه

پایان

 

عنوان : مهارت مقابله با همسر عصبانی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1 مگابایت

تعداد صفحات : 36 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت مهارت مقابله با همسر عصبانی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *