پاورپوینت فرآیند لجن فعال

پاورپوینت فرآیند لجن فعال

پاورپوینت فرآیند لجن فعال

پاورپوینت فرآیند لجن فعال شامل ۲۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 20
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران و ساختمان

توضیحات کامل

پاورپوینت فرآیند لجن فعال


پاورپوینت فرآیند لجن فعال شامل ۲۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

مقدمه:

فرآیند لجن فعال (Activated Sludge) یک فرآیند بیولوژیکی هوازی تصفیه فاضلاب است. این فرآیند از حدود ۱۰۰ سال پیش بطور موثر و گسترده ای برای تصفیه انواع فاضلابهای شهری و صنعتی بکار گرفته شده است. با اثبات کارایی بسیار خوب این فرایند مطالعات و بررسی ها برای بهبود هر چه بیشتر این فرایند به انجام رسید بطوریکه به تدریج انواع مختلفی از این فرایند طراحی و به اجرا درآمد.

 

فهرست:

فرآیند لجن فعال
تاریخچه
شرح فرآیند
انواع فرآیند لجن فعال

.

عنوان: فرآیند لجن فعال

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۲۰ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

فرآیند لجن فعال, پاورپوینت فرآیند لجن فعال, دانلود پاورپوینت فرآیند لجن فعال,


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *