پاورپوینت موزه و گذر در تاریخ

پاورپوینت موزه و گذر در تاریخ

پاورپوینت موزه و گذر در تاریخ

پاورپوینت موزه و گذر در تاریخ شامل 26 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 26
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی معماری

توضیحات کامل

پاورپوینت موزه و گذر در تاریخ


پاورپوینت موزه و گذر در تاریخ شامل 26 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

مقدمه:

بسط و گسترش فضاهای فرهنگی با تم تاریخی از الزامات اساسی ایجاد هویت برای زیست‌جهان یک اجتماع به‌شمار می‌رود. در این بین موزه‌ها که یکی از عناصر عمده فرهنگی محسوب می‌شوند در کنار سایر عناصر فرهنگی تأثیر شگرفی در ایجاد حس پیوستگی و انسجام تاریخ و فرهنگ جامعه خواهند داشت.
همه موزه‌هایی كه مجموعه‌هایشان از دیدگاه تاریخی تشكیل و عرضه شده‌اند موزه تاریخی شمرده می‌شود و آثار و اشیای قدیمی را كه می توانند گویای زمینه و پیشینه مردم شناسی و باستان شناسی و تاریخی باشند، در خود جای داده اند و هدفشان اساساً ارائه مستند تسلسل زمانی یك رشته رویداد یا مجتمعی نمایانگر لحظه‌‌ای از یك صفحه متحول است.

 

فهرست:

مقدمه
تعریف موزه تاریخی
مبانی نظری
آب و نور در معماری
طرح شمسه
دیاگرام حوزه بندی و دسترسی‌ها:
برنامه فیزیکی
سایت پلان
پلان آمفی تاتر
پلان زیر زمین
پلان طبقه همکف
پلان طبقه اول
نما از 4 طرف

.

عنوان: موزه و گذر در تاریخ

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 26 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *