پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان

پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان

پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان

پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 36
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی روان شناسی

توضیحات کامل

پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان

 

پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

الگوی گروه میلان بیشترین همسانی را به لحاظ مفهومی و روش شناختی، با معرفت شناسی حلقوی بیتسون دارد. یعنی تاکید زیادی بر اطلاعات دارد.

به خاطر پرده برداشتن از پیوندهایی که اعضای خانواده را به هم متصل می سازد و توازن را حفظ می کند، به خانواده درمانی سیستمی شهرت یافته است. سلوینی پالاتسولی که آموزش روانکاوی کودک دیده بود، به عنوان بنیان گذار این رویکرد شناخته می شود. 
این نظریه موفقیت ویژه ای در درمان کودکان بی اشتها و همچنین اسکیزوفرنی با استفاده از روش تیمی داشته است.

این نظریه دارای فنونی است که اعضای خانواده با استفاده از آنها با یکدیگر به جدال بر می خیزند و همگی به گونه ای رفتار می کنند که بازی های غیر رسمی خانوادگی حفظ شوند و از این طریق رفتار یکدیگر را تحت اختیار خود قرار دهند.

قواعد بازی
تیم درمان با این فرض که رفتار حاوی نشانه در عضو خانواده به حفظ تعادل حیاتی خانواده کمک می کند، در شروع کار تغییری در آن رفتار ایجاد نمی کند.

لذا نمی توان مستقیماً با تحرکاتی که به قصد تداوم بازی خانوادگی طراحی شده اند به چالش برخاست، بلکه می توان از فن مداخلاتی تناقضی MRI استفاده کرد.

بعد در نتیجه استفاده از تناقض متقابل –که اساساً از نوع درمان به روش بن بست دو سویه است- خانواده از ایجاد تغییرات زودرس منع می گردد، و این امکان به آنها داده می شود

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

قواعد بازی

چهارچوب مصاحبه درمانی میلان

فنون درمانی خانواده درمانی سیستمی میلان

تاکید روش های درمانی سیستمی میلان

پایان

 عنوان : خانواده درمانی سیستمی میلان

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.70 مگابایت

تعداد صفحات : 36 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت خانواده درمانی سیستمی میلان


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *